Jumaat, 11 April 2008

SeDiH TuL ....

zwani.com myspace graphic comments

baru-baru ni aku dingin dgn teman laki ku ingat dia akan pujuk aku.. aku yg kena mulakan.. barulah dia sejuk hati
untuk maafkan aku.. letih tul em,apa pun aku xleh nk salahkan dia sbb punca salah kedua pihak.. dia ader masalah..
aku plak time tu busy.. kira mse xsesuai dia nk luahkan msalah dia
so..straight to the point lah kan.. dia kena sakit pinggang.. aku dah pelik.. knp xminta kwn urut jerk?
dia cakap masih sakit walaupun diurut.. dia pun mintak izin aku nk urut dgn pak cik kat kampung kat sana..
aq izinkan tpi biar kwn dia tmn.. dia cretalah kat aku yg dia dah urut dgn org tu.. yg pelik... lps urut tu..
ei,kuar kaca,rambut halus panjang..mcm lah bnda tajam..
korg leh pikir x..apa yg bermain dalam otak aku skrg... aku jdi takut.. tpi aku akan pnjatkan doa kepada-Nya... demi dia yg
aku sayang... jgn lah ambil yg aku sayangi.. ku mohon...
hubungan ku kali ini terasa mcm trlalu sayang.. tpi kenapa mesti di timpa masalah jerk... sampai air mata ini
xmampu nk ku bendung lagi..... bila aku ckp hal penyakit nyerk.. dia elak..jwb yerk xperlu risaukan dirinya..
em,mne boleh..dia sakit nk suruh aku wat xtahu.. sape yg sanggup!!!!!!!!!
ketahui lah sayang..ku amat merindu kamu dan sentiasa ku doakan kamu sihat selalu.....

I Miss You saya sayang akan kamu I Miss You








Tiada ulasan: